Friday 6 February 2015

SAUNA PRO 3

Adakah anda mempunyai masalah lemak berlebihan pada bahagian perut, lengan dan juga paha???

OMG!! area2 tu mmg menjadi masalah utama buat kita semuanya kecuali yang rajin diet dan juga bersenam. Ada kala kita dah bersenam pun tapi kita still susah nak hapuskan lemak2 tiga serangkai ni huhuhu...Jomm kita cuba gunakan  SAUNA PRO 3 in 1 yang berkualiti tinggi & ianya dpt membantu kita utk menghapuskan lemak2 di area2 yang susah nak kurangkan tadi. Sauna Pro 3 adalah slimming belt 3 in 1 yang mampu membakar lemak, cairan berlebih dan sekaligus mengeluarkan racun pada area perut, paha dan lengan

Sauna Pro 3 adalah Slimming Belt 3 in 1 dengan metoda pemanasan, dengan fokus pengecilan pada area perut, lengan dan paha.



Sauna Pro 3 tediri dari 3 buah alat pemanas, iaitu:
1. Alat pemanas untuk perut 1 unit
2. Alat pemanas untuk peha dan lengan 2 unit ( sepasang )
Siapapun boleh menggunakan alat ini, karena alat ini telah direkabentuk supaya boleh digunakan untuk ukuran dan bentuk tubuh.
Alat ini berguna untuk anda yang ingin mengurangi lemak di daerah perut, peha dan lengan ( bahagian tubuh yang dominan dimana terjadinya  penumpukan lemak), sehingga anda boleh tampil lebih pecaya diri 


Sauna Pro 3 bekerja dengan gelombang panas yang bersumber dari elemen pada sabuk lalu mengalir melalui lapisan sabuk kemudian ke kulit dan diteruskan ke selaput tipis dibawah kulit. Hal ini dapat membuat aliran darah di daerah yang distimulasi menjadi lebih lancar, dan membuat tumpukan lemak berlebih, tumpukan racun dan cairan berlebih di area tertarget terbuang keluar bersama keringat. Dan berefek semakin kenyalnya kulit dan hasilnya tubuh lebih padat berisi. Seksi gitu huhuhu :-)

Kegunaan Sauna Pro 3 : 
• Menurunkan berat badan, 
• Membentuk tubuh, 
• Mengurangi selulit, 
• Mengurangi rasa sakit pada otot-otot
• Mengeluarkan racun dari dalam tubuh.

Package Includes:
- Flexible belt available in 3 sizes with secure velcro fastener ( 1 large, 2 medium)
- Instruction guide
- Diet guide
Berminat Nak Dapatkan Produk ni??
Whatsapp/sms/Telegram Su 0165076928
Harga Seunit Alat ini RM 50 sahaja!!
Kos PosLaju RM7 sm & RM10ss

No comments:

Post a Comment