Wednesday 1 April 2015

Monalisa- Infrared Slimming Suit 3 In 1





Monalisa slimming suit korset Pelangsing Dengan khasiat yang sangat Bagus . Produk pelangsing terbaru yang sangat laris dipasaran. Menggunakan teknologi daripada Jepun & slimming suit monalisa sangat sesuai sebagai pakaian dalam untuk menjaga agar tubuh tetap langsing dan ideal.Nak kelihatan langsing jom pakai korset ini :-)


Monalisa slimming suit  merupakan pakaian dalam wanita seperti natural bamboo slimming suit dan slimming suit natasha. Semuanya mempunyai manfaat yang tersendiri,  dan tetap menfokuskan pada satu yakni Pakaian pelangsing yang akan membuat tubuh menjadi lebih menarik.


Monalisa slimming suit adalah pakaian pelangsingan yang direka daripada Jepun.
Terdiri dari 3 sliming suit, ( atasan, celana pendek, celana dalam) . mengandung INFRA RED FIR yg efektif membakar lemak dan melancarkan aliran darah sangat baik untuk program pelangsingan anda dan menjaga kesihatan. Ianya diperbuat daripada nylon halus korset pelangsing dengan infra merah sama seperti di TV ( JACO SINDO) adalah model lapisan pakaian dalam dengan tehnologi infra merah ( fir) , yang dapat mengurangi kadar lemak pada tubuh, menurunkan berat badan dan juga menjaga bentuk tubuh, kesihatan dan kesegaran dimanapun anda berada.


Manfaat Monalisa Slimming Suit dengan Infrared :
1. Mengecilkan PERUT
2. Menaikkan PAYUDARA
3. Mengencangkan PAHA & PUNGGUNG
4. Melangsingkan PINGGUL
5. Melancarkan ALIRAN DARAH
6. Mencegah SAKIT PINGGANG
7. Merampingkan PINGGANG
8. Mengurangi LEMAK DI BELAKANG LENGAN
9. Menyokong TULANG PUNGGUNG & BAHAGIAN TEPI BADAN
10. Menegakkan PUNGGUNG 
*Free Size Yer

RM 75 Sahaja
Kos PosLaju RM7sm & RM10ss


No comments:

Post a Comment