Wednesday 21 October 2015

Lampu Perangkap Nyamuk Murah /Led light mosquito killer Lamp

Tahukah anda setiap hari ada jer Kes Denggi yang kita dengarkan...sangat menakutkan sb penyakit ni boleh membawa maut. Lebih2 lagi bila kita kena Denggi berdarah...Mencegah itu adalah lebih baik sebelum terlambat....wah!! dah jadi pakar kesihatan pulak hehehhe....Ermmm tapi betulla hakikatnya mcmtula...Ok selalunya apa yang kita buat utk membunuh nyamuk2 ni??tentula kita akan ke kedai mendapatkan Racun Penyembur utk membunuh nymuk...Berapa kos utk Racun Nyamuk ni?? Sekali beli paling tidak RM10 sebulan kalau 4 kali beli RM40??Fuh!!!mmg tak perasankan...time2 ekonomi gawat sekarang ni kita digalakkan berjimat..Kita dah maju mcm2 teknologi sekarang ni...Jom kita save duit..Beralihlah ke 'Lampu Perangkap Nyamuk /Led light mosquito killer Lamp' Bagaimana ianya berfungsi??Ia akan memikat che wah!! nyamuk melalui CAHAYA UV, dan apabila nyamuk datang dan hinggap padanya, nyamuk akan terperangkap & MATI!!serta merta sebab terkena renjatan(kipas untuk mematikan nyamuk)....BESTkan??? tak de bahan racun digunakan malahan ianya Non- toxic sangat selamat digunakan tak perlu nak refill2 dah.

Lampu Perangkap Nyamuk ini juga boleh dijadikan sebagai perhiasan krn rekabentuknya yg unik. Ianya boleh dijadikan sebagai lampu tido ...wah BESTnyaa...Sebagai perangkap nyamuk juga sebagai lampu tido...Kami mempunyai 2 pilihan utk dibeli ....


Yang ini Perangkap Nyamuk Sang Cendawan comel gitu permintaan pun tinggi ketangkasannya memerangkap nyamuk sgt berkesan


Spesifikasi:

Bahan            : Plastik ABS 
Dimensi kotak: 16x17x10.5cm
Voltan            : 220V
Kuasa            : 2.5w
Warna            : Hijau, Pink & Biru


Yang ini pulak perangkap nyamuk ala2 payung gitu unik n comel gak fungsi memerangkap nyamuknya sama mcm sang cendawan tadi =)

Ciri-ciri:

* Penggunaan cahaya LED, memancar cahaya 360 darjah, sudut tidak terhad untuk membunuh nyamuk

* Reka bentuk kotak nyamuk padat di bahagian bawah yang tidak mudah karat.

* Mudah untuk dibersihkan, tidak berubah bentuk dan ianya tahan lama.

* Kecekapan tinggi dengan kipas tidak berbunyi kerana rendah motor: tidak akan megeluarkan bau atau bunyi yang melampau dan ianya adalah selamat!!

* Gunakan dalam kawasan 20 meter persegi. Perlu diletakkan kira-kira satu meter kedudukan tinggi untuk kesan yang terbaik.

* Reka bentuk yang cekap dan cntik

* Penjimatan tenaga, lampu LED jangka hayat yang lama.

* Selamat dan tidak bertoksik. Tidak berbahaya pada warga tua mahupun kanak-kanak.

* Panduan pengguna disertakan di dalam kotak 

Berminat??
Offer Price harga mampu milik saya tawarkan hanya pada hrg RM35 seunit
Postage RM7sm/10ss
Whatsapp/sms/Telegram Su 016 5076928

No comments:

Post a Comment