Wednesday 21 May 2014

CLOTH FOLDING BOARD

Hari ni saya nak kenalkan dengan alat yang boleh membantu kita melipat kain dengan cepat dan mudah sepantas 5 saat saja!!Cukup mudah cukup senang...Saya suker sangat dengan alat ni sebab apa?? senang sangat pakai. Letak baju lipat kiri lipat kanan lipat tengah taraaa siap n kemas. Tak rugi beli Cloth Folding Board ni. Bagi saya setiap surirumah wajib beli satu sebagai alat bantu memudahkan kerja2 melipat kain. Satu info yang menarik!! Wajib baca ni hehhe..pada pandangan saya kalu nak ajar anak kita bekerja maksud saya nak latih mereka suka menolong kita di rumah ah!!!beli Cloth Folding Board ni bagi kat mereka suruh mereka guna utk melipat kain mesti mereka suker!! Bukan budak remaja saja yg boleh guna kanak-kanak pun boleh...Tak Caya ???Cuba buat baru tahu :-) Kekadang kita perlu kreatifkan...tak salah mencuba..


Di bawah ni cara-cara gunakan Cloth Folding Board ni :-) Macamana senangkan

Harga Bagi CLOTH FOLDING BOARD ni adalah :
RM 33 SM & RM 36 SS
Free Poslaju ok :-)

Jangan lupa whatsapp/sms saya SU 0165076928  

No comments:

Post a Comment