Wednesday 28 May 2014

Korset Bamboo Lagi

Salam semua..kita ketemu lagi :-) hari ni saya nak jelaskan ttg korset bamboo lagi...ermmm kerana ada yang bertanya ttg beza antara 'DELUXE NATURAL BAMBOO' dengan NATURAL BAMBOO.Ops!!! keliru dah???Sabar...jom baca satu persatu..Sebelum tu tgk gmbar2 ni
 Okay gambar yang di atas ni adalah Natural Bamboo Charcoal. Yang ni versi yang memula sekali. Diperbuat daripada arang bamboo juga. Nak tengok fungsi boleh baca kat bahagian Korset Bamboo Deluxe saya yang memula sekali.
 Dan yang ni pulak Deluxe Natural versi baru yang telah dinaik taraf.Korset ni bila dipakai kainnya lebih fit di badan. Yang tu jer bezanya. Fungsi ttp sama. Cuma kita dapat beza dari segi kualiti kain ,kotak n ianya lagi fit. Ada yang suka pakai yg versi memula tu ada juga yang suka pakai versi baru ni. Jujurnya bagi saya dua2 pun ok sebab ttp berkesan. Saya dah pakai kedua-duanya n tahu bezanya....Terpulang ngan kita kerana kedua-dua korset ni di bawah jenama yang sama iaitu FANGNAIER. Kesannya ttp sama...So terpulanglah dengan kita mana satu pilihan hati. Untuk info saya tak jual Korset Deluxe menggunakan kotak. Sebab kos lagi tinggi maksud saya mahal. Saya jual dlm plastik lagi murah. Saya nak tolong semua utk dpt harga yang mampu milik. Lagipun apa ada pada kotak lepas buka dibuang juga btl tak??
Okay!! diharap semua jelas ttg korset ni. Berminat bolehlah oder ngan saya yer harga ttp sama.Jangan Risau korset kita org mmg ori...dibeli terus oleh pengedar kita org dari kilang FANGNAIER. Kualiti adalah keutamaan kami. Insyallah setelah mendapat lampu hijau dari costumer yang dah pernah pakai korset ini akan saya kongsikan kelak......
RM42 SM & RM45 SS
(FREE postage belian secara pukal amat dialu-alukan harga boleh runding)

No comments:

Post a Comment