Wednesday 21 January 2015

Anti Mosquito Bracelet-Gelang Anti Nyamuk

Kali ni nak introduce dengan gelang anti nyamuk yang boleh dipakai dipergelangan tangan juga di kaki kita.Bukan gelang biasa tapi ianya mampu membantu kita tuk menghalau nyamuk dari mendekati kita. Ishhh ishh ishh!!musim-musim banyak kes demam Denggi ni sangat-sangat menakutkan bukan. Kita terpaksa bergantung pada alat penyembur yang beracun tuk membunuh nyamuk. Kini dengan adanya gelang ini ianya bukan hanya selamat malahan bebas toksik!!




Anti Mosquito Bracelet

Cara Penggunaan :
Cara menggunakan Gelang Anti Nyamuk ini adalah dengan memakai gelang ini dibahagian pergelangan tangan atau kaki. Boleh dipakai dan digunakan pada bila-bila masa tak kira di luar atau di dalam rumah. jogging, camping, ketika memancing, ketika berkelah, memburu dan di mana jua.

Jangka Penggunaan :
Gelang Anti Nyamuk boleh digunakan untuk masa terkumpul sehingga 240 jam, bukan 10 hari. Contoh jika anda menggunakannya selama 10 jam, selepas 1 bulan, ia masih mempunyai baki 230 jam. 


Info Produk :
Gelang Anti Nyamuk ini dapat menghalau nyamuk dengan aroma semulajadi 100% citronella oil(serai wangi)sehingga ketika dipakai nyamuk tidak akan menghampiri kerana tidak tahan dengan aroma yang dikeluarkan oleh gelang ini

Harga seunit RM10
Kos pos RM6 sm & RM9 ss
Berminat??Whatsapp/sms SU 0165076928


No comments:

Post a Comment